Sjukt

Åkte runt i bilen inatt, blev stoppad av Polisen, och hade inget körkort med mig. Började fundera ut en plan i huvudet att jag skulle be dom ringa PolisLasse i Gävle så han kunde berätta för dom att jag faktiskt hade körkort och va en snäll flicka som inte behövde några böter. Innan jag hunnit säga allt kommer farbror polis tillbaka efter att ha pratat me sina kollegor och utbrister:
Det är du som är Petra Bjelke!!!
Ehm.. jaa?  Väldigt förvånad nu.
Du är från Gävle ikkje sant?
Jaa...   Den andra polisen går iväg och kommer tillbaka med en handritad teckning på ett GIF tecken.
Visst ser GIF tecknet ut så här? Han lyser som en sol
Jaa.. jag tror det.. 
HIGH FIVE!!!! säger han å sätter upp handen.
Du är ju känd här ju! 
Hmm tänkte jag...  sen vaknade jag :)

Helt sjuk dröm!! :)

I verkligheten var jag oxå ute och körde bil hela kvällen typ..   sammanlagt körde jag 22 mil!! Hit och dit, fram och tillbaka och hämtade folk. Men men... när jag väl kom "hem" fick jag sova intill en stor varm kropp så det känns bara skönt att jag inte var ute och drack :)


Kommentarer
Postat av: Eken

Hmm... en stor varm KROPP!? Börjar han på K kanske? :D

2008-10-27 @ 09:13:20
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Kristin

Klart han inte gör.

2008-10-27 @ 20:35:45
Postat av: Cissie

Vem var kroppen??

Vadå ingen lght i Gävle, har du sagt upp den???? :-(

2008-11-01 @ 16:04:21
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0