Första jobbdagen

Idag har jag haft en riktig slappardag på jobbet.
Malin, Sofia och Hanna är under uppläring, och nån måste ju göra det tunga jobbet att lära dom :)
Jag fick hjälpa Malin. Men hon är snabbare än snabbast.. så efter en timme eller två behövde jag knappt va där. Alla tre var faktiskt jättebra! Kan aldrig tänka mig att jag lärde mig så där snabbt!!

Man var ju lite nervös att tjejerna skulle hata jobbet, eller att cheferna skulle tycka att ja tagit med dålig arbetskraft typ :)
Men alla är nöjda och glada! :)
De fick jättemycket beröm idag av alla!   *stolt*



Jag och Hanna på bilfärjan till Laerdal. Äter matsäcken som vi fick med oss från United bakeries :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Så fint ni bor! Jag gillar också duschdraperiet, matchar både badkar och de som bor där :-)

Utsikten verkar dock vara ännu bättre!

2008-09-05 @ 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0