Vill ha beach året runt :(

Besviken är ordet!

Nyss hemkommen från första inomhuspasset i volleyboll.
Det är en alldeles speciell känsla när man spelat beach en hel sommar, och går inomhus. Det bara spritter i kroppen å bollen känns ny, å man hoppar högre, smaschar bättre osv. MEN DEN KÄNSLAN KOM ALDRIG!!!  Okej att det kändes som att ja hoppade högre å såna saker. Men inte den där speciella känslan.

Bra träning var det iallafall. Vi var sjukt slitna efter den 3 timmar långa fjällturen igår..så vi tyckte att det skulle bli skönt me ett bollpass. Men nej då. Började me en timme cirkelträning. Massa mage, rygg å stjärt. Sen boll 2 timmar.

Nu ska jag gå och sova och drömma om min kommande arbetsdag på 10 timmar eller så.. Hade!

Kommentarer
Postat av: Kakan

fan. dom både låter goda och ser goda ut. varför ska allt gott smaka apa?! vad gör du nu för tiden?

2008-09-09 @ 16:07:19
URL: http://ryggbiff.blogg.se/
Postat av: Eken

Håller med dig! Den där "känslan" har inte riktigt infunnit sig ännu... Hmm..

Skoja INTE va sliten jag känner mig oxå. Ingen försäsongsträning, Svenska Cupen om två veckor och helgen efter sätter serien igång... OH MY GOOOOOD!!!

Jag kommer gå sönder...

2008-09-09 @ 22:09:40
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Kakan

Okej... blir det någon trevlig resa efter denna tur i Norge?

2008-09-10 @ 08:53:43
URL: http://ryggbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0