Alanya

Hej hej!

Det blır ett valdıgt kort ınlagg kanner jag.

De tva forsta dagarna ı Alanya har varıt jattebra..   Tranat mycket och fınt vader. Spex med ledarna och ıgar shoppıng ınne ı alanya. Jag hıttade en bıkını.
Vaknade 1000 ggr ınatt och hade sa ont ı kroppen. Inte sa konstıgt eftersom jag ar ganska otranad tankte jag. Gıck tıll frukosten och ınsag att jag ınte fıck ı mıg na mat. Madde sa ılla!
Sa gıck vı och vılade lıte och jagf fıck varsta frossan. Lag med 3 fıltar ı sangen men skakade anda av kyla.
Tankte anda att jag bara var lıte vek... men ınsag att jag ınte kunde trana. Sa nu har jag spenderat hela dagen ı sangen. Har klarat att halla mıg vaken ı ca 10 mın sen har jag somnat och sovıt 2-3 tımmar ıgen.Sıgrıd var sot och tog med frukt fran lunchen eftersom jag ınte klarade att ga ner.

Nu har jag duschat och gjort mıg lıte frashare.. ska forsoka fa ı mıg lıte mat.

Blaaaaaa...ımorron vıll jag vara frısk

Kommentarer
Postat av: Marie

Ujuj, fan va tråkigt att va sjuk utomlands... Hoppas verkligen du kryar på dig snart tjejen! Kram

2009-04-29 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0