känner att jag varit lite dålig nu igen

Vips så var jag hemma  i Sverige! :)  Sitter hemma hos mamma med en väldigt dålig internetuppkoppling.
Jag har varit ganska effektiv dom här dagarna, även om jag sovit en massa också. Jag har träffat Maria, Hanna, Morfar, de på sisu, på mitt gamla jobb och på simhallen.

Igår blev det en heldag.. upp tidigt för att köra mamma till jobbet. Så till Söderala för att fräsha till håret lite. Köpte med mig fikabröd och hälsade på morfar, och sen hämtade jag upp Hanna.
Det blev en uppdatering på Söderhamns centrum först. Tro det eller ej men vi ska få Waynes här! Så hittade jag min mobil som jag velat ha länge... på rea! Även digitalkameran som jag tänkt köpa var det extrapris på. Hmm. Fick fundera på det över en bit mat kände vi.
Gick på Furan och åt en sallad. (För dom som inte är härifrån kan jag säga att det är ett måste när man är hemma)
Det blev en tvåtimmars lunch med massvis med prata om framtiden och vad som hänt sen sist.
Sen tillbaka till expert då.. Hanna hjälpte till att pruta så jag fick båda grejerna ännu billigare. :) Så nu är jag väldigt glad!

Efter det tog vi mammas bil till Statoil för en vårstädning. Vi hade jättetrevligt där i bilen medan den tvättades :)

Ja..nog om igår. Idag blir det lunch med eken och Maria, sen till lägenheten för att hämta lite sommargrejer.
Efter det en fika med Peninha och ikväll Estetproduktion med pappa och familj.

Busy busy. Men det gillar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0