Puh..äntligen är påsken över :)

Efter en helg med massa stressande och åkande hit och dit är jag helt slut. Fast jag legat på soffan hela dagen är jag fortfarande inte pigg. det ska bli skönt  att komma tillbaka till verkligheten och jobba igen :)

Fredagen var väldigt lyckad med 3 timmars volleyboll och fest. Det var riktigt kul att träffa alla igen!! Kul att så många kunde komma oxå. Detaljer får man fråga Eken om som var nykter :P  Jag vet bara att jag hittade ett gigantiskt blåmärke fram på låret igår. Vet inte om det är från volleybollen eller festen :)

Lördag tvingade jag mig iväg till Kilafors för att gå på släktmiddag. Alltid lika kul när man är lite bakis och väldigt trött!
Så hem och vända för att åka till Emelie och träffa Söderhamnsligan. Där drack jag 1,5 liter ramlösa och umgicks utan alkohol. Kände att det räckte med en fest.

Imorron bär det av till Oslo.. och på tisdag är jag hemma igen. Ångrar lite att jag lovat att jobba på sandane den här veckan. Vaktledare ska jag vara oxå! Läskigt!!!

Hoppas ni haft en bra påsk allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev det med den där fulla kompisen som skulle behöva stöd?? Blev det ngt sådant?? ;-) Kram //Cissi

2009-04-12 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0