10 dagar

Nu är juli slut och det går tillbaka till vanliga tider på jobbet. Vakna tidigare och sluta senare. Suck.
Som tur är har jag inte så många dagar nu innan jag åker hem och hälsar på Sweden! :)
Ska bli grymt att träffa alla. Å ännu grymmare med en tur till Åland och World tour!!!

Har hänt mycket veckan som var.. Malin drog till Sverige, men byttes ut av en annan svensk. Johanna kom på besök med pojkvännen Daniel :) Hur kul som helst att träffas. Vi kom fram til att det måste vara ca 3 år sen vi sågs sist.
Det blev tacokväll med öl. Geir och Jarle kom och festade med oss och så blev det en tur på pikant.

Johanna hann knappt åka hem innan nästa besök kom. Tre beachspelare från Oslo som behövde nånstans att bo eftersom dom skulle spela turnering här. Jag hade oxå velat spela, men jobbade så klart.
Men var riktigt kul att  ha dom här, och vi var på beachfest på lördagen. Kul att träffa lite norska spelare med..

Idag har jag varit ensam..  jätteensam! Å ledig. Ingen bra kombination :)  Malin nu får du komma hem igen. Fast jag kanske borde njuta eftersom vi ska bo 5 st här i 9 veckor. :P 

I'm all for love
But I can't see the light
Tell me how to do it
Tell me how I'm gonna get it right
I'm all for love
I'm gonna try it again
I don't wanna give up
Cause I'm all for love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0