PAF Open Åland 2009

Jag har varit så otroligt taggad för den här resan i över ett halvår nu. Men ändå hade jag den inställningen att det inte KUNDE bli lika bra som förra gången vi åkte 2007. Det var bara oslagbart lixom. Men det blev en riktigt lyckad resa ändå!

Gänget som åkte var:

Asp. Mest taggad av alla. Alltid. :) Hade ett rykte som dancing Queen sen förra gången att upprätthålla.

Tompa. Var på Paf Open 2007, men åkte inte med oss då. Blev så full på fredagen att han missade alla matcher på lördagen. Den här gången tänkte han vara med lite mer! :)

Ludvig. Lillebror till Sigrid och rookie i sammanhanget. Asp hade dock haft uppläring några veckor innan så han pluggat in lite spelare och sånt. :)

Sigrid. Även hennes första world tour. Laddad till 1000 för att se bra matcher och spela så mycket som möjligt själv. En mycket bra ersättare för Eken som inte kunde följa med iår. :)

och så JAG förstås!

   (Väldigt nöjd över att ha fått Pedros matchtröja)


Ja vi bodde ju som sagt i pappas husbil. Vill inte prata skit om våran fina bostad.. men.. Ja. Han krångade lite mer än vi hade önskat. :)  Hade lite problem som en fläktrem som gick av, en kyl som fungerade ibland och lite droppande vatten i min säng.
Det var lite trångt på vår sida husbilen när vi var 3 st som delade på en säng. Men det gick det med. Vi sov ju aldrig mer än 4 timmar ändå! :)
Vi såg GRYMMA matcher.. och några sämre. Tyvärr var sverigematchen en av de sämre.
Men hejarklacken var fin iaf!



Det blev två härliga husbilsfester med tillhörande lekar. 9 pers fick vi in utan problem. Eller ja, lite problem blev det när nån behövde kissa. :)

Ja.. jag vet inte. Finns  så mycket att berätta men det är omöjligt att återberätta det så bra som det var.
Ni får helt enkelt fråga om ni vill veta mer. :P


Kommentarer
Postat av: Sofi

Har du/kommer du att tvätta linnet?

2009-08-27 @ 20:39:06
Postat av: Petra

No way!! :) Sitter på min vägg nu!

2009-08-27 @ 22:05:00
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

Vicka snyggingar ;-) Nästa år ä jag mä som sagt. :-P

2009-08-28 @ 15:09:16
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Meh, gick den nybytta remmen av??!! lät ju inge vidare.

2009-08-28 @ 22:12:16
Postat av: Tompa

Grym resa!! :)

2009-08-30 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0