Sweden

Första dagarna hemma har varit riktigt bra!
Började med att sitta i solen och läsa och vänta på att mamma skulle komma  hem från jobbet. Kan inte komma ihåg sist det var sol och jag var ledig så jag kunde utnyttja den. Umgicks lite med mamma sen åkte jag in till stan för att säga hej till Emelie och Peninha.
Efter det hämtade jag kebabpizza på napoli och hade myskväll med mamma.

På fredag morgon kom Sara och åt frukost med mig... och umgicks en kort stund tills jag skulle till tåget mot Gävle.
Mötte upp Kristin, Eken och Maria för lunch. Och Theo så klart. Får inte glömma Theo. Han var jättesöt! :) Fick gå runt och bära på honom jättelänge så nu är man bebissugen igen då! :)

Gick på marinfestivlen som var sjukt tråkig.

Sen blev det lite beach.. kändes att man inte spelat på läääänge! Men skönt att  röra på sig lite efter kinabuffén till lunch :)

Efter det satte jag mig på en buss till Bomhus för att se Cissis nya radhuslängenhet och äta kräftor. Blev en riktig rolig nykter kväll med kräftor och senare sällskapsspel när vi fick besök av några vänner till Cissi.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Såå kul att ha dig här en sväng :-) Och såå gott med kräftor :-P kraam

2009-08-16 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0