Nyårsafton

Det verkar som om 2009 har varit ett skitår för dom flesta när man läser i bloggar och på facebook!

Men inte för mig! :)

Tycker 2009 varit ett riktigt bra år, med nytt jobb och utbildning, nya vänner, gamla vänner och massa annat!

Det enda jag kan önska mig till 2010 är en egen liten familj. Ja jag får väl börja med en man kanske :)
Tycker att nyårsafton är en sån kväll som det verkligen märks att man inte har nån. Hade gärna suttit hemma med min familj och ätit nå gott och druckit champange. Nu blir det äta ensam, och sen iväg på fest verkar det som.
Blir säkert bra det med, men man kan ju hoppas på att det blir annorlunda nästa år.

Har försökt tänka ut om jag ska ha nått nyårslöfte..

Ett jag vet är att jag vill kunna klara minst 10 chins! :)
Och så ska jag börja månadsspara.

Det räcker väl? :)

Gott nytt år allihopa!!   Kram


Kommentarer
Postat av: Eva

Godt nytt år til deg og Petra. ;) Og eg trur det vil ordne seg med ein mann for deg so e ei slike kjekke flotte dame!! ;) You go GIRL!! <3

2009-12-31 @ 13:47:10
Postat av: Petra

Hehe tack Eva :)

2009-12-31 @ 15:54:13
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0