Ångest

Det finns ett minus med att träna och känna sig riktigt nöjd efteråt. Träningsvärken kommer dagen efter som ett slag i ansiktet. Jag vaknade första gången vid 4 tiden och kände redan då att det kommer göra väldigt ont.. så jag ignorerade att jag behövde gå på toa och låg så stilla som jag kunde för att kunna somna om igen.

Vid 6 vaknade jag igen. Pigg som tusan. (Det blir lätt så när man börjat jobba 05.15 i två veckor.)
Nu var det oundvikligt. Jag var tvungen att gå upp. 
FY fan vilken smärta! Baksida och framsida lår. Rumpmuskeln. Det känns som spjut rakt in i benen.
Så kom jag på det.. Jag ska jobba idag. Hur kul kommer det bli att ta kontroller på folk idag... när man måste böja sig och gå enda ner till vristerna. Å så upp igen.. å så ner på andra sidan. aj aj aj.. jag kommer inte klara det här!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

kul att veta att det blir värre imorgon :-)

2009-02-25 @ 13:12:38
Postat av: Petra

Tack så mycket Tobbe.. :P

2009-02-25 @ 13:35:13
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, klockrent med lite extra "benböj"!"! Kommer ihåg efter första fotbollsmatchen jag var med och jobbade på. Visiteringen av folk blev ett riktigt träningspass för lår och rumpa :-) Det kändes dagarna efter! //cissi

2009-02-27 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0