Återhämtning

Nu är jag tillbaka efter den intensiva jobb-perioden. Har haft måndag och tisdag ledigt, så nu har jag passat på att göra det jag tänkt göra länge men inte orkat. En av grejerna var att göra iordning mitt rum och min säng. Känns riktigt skönt, har sovit som en drottning inatt!
Igår var jag och Malin på slakteriet och tränade överkropp.. och det känns riktigt ordentligt idag. MEN, inte nog med det.. idag var vi upp och tränade ben! :)
Goodmornings, benböj, frivändningar, utfall, vader och så balansbräda. Helt uttömd på krafter nu. :)

Åh just ja.. såg filmen som vann så många oscars igår! Jättebra! Se den!
Slumdog Millionaire

Nu ska jag sova middag tror jag. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0