Bowling och spyor

Igår var det bowling med slakteriet. Shit vad bra jag var! NOT! :)  Fick typ 88 och 98 poäng i mina två serier. Jag skyller på ölen. haha. Vi blev bjudna på pizza, så jag och malin åt tills det inte gick att äta mer. Man måste ju passa på när det är gratis förstås! :) Det blev en riktigt trevlig kväll. Vägen hem tog ca 2 timmar istället för 15 minuter. Vilket inte var så extremt smart eftersom det va tok-kallt. Kunde inte känna fötterna förrän jag vaknade imorse. Men hade trevligt sällskap iallafall :)

Imorse vaknade jag rätt tidigt.. Malin skulle iväg med Ole och internet fungerade inte. Det blev några dryga timmar innan jag kom på att jag kunde se en film som vi lånat av Terje. Sen kom Eivind och hämtade mig å så var det dax att vara barnvakt.
Rosy sov när dom åkte så det blev en lugn timme innan stormen. Hon gillade INTE att mamma och pappa va borta när dom åkt.. så hon skrek och grät så man trodde att världen skulle gå under lääänge. Men det va bara att sitta där och gosa lite så gick det över till slut.
Så åkte vi och badade och det gick jättebra. Men så började jag ana att nått va fel..  hon blev tårögd och började spotta. Sen tog hon sig om magen. Tänkte att det är nog bäst att vi går upp nu.. Hann PRECIS komma innanför dörren hemma då kommer en fontän ut ur munnen på henne!  Stackarn. Men men.. 10 min efter det va hon piggare än nånsin och det verkade va allt. Bara att hoppas att man inte blivit smittad :P

Nu blir det tacos hos Terje.. Ingen alkohol idag tack!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tillbaka och tillbaka, jag är här gela tiden, men det är inte alltid jag ger mig tillkänna :-)

Kram på dig!

2009-02-08 @ 22:04:12
Postat av: Sofi

Tillbaka och tillbaka, jag är här gela tiden, men det är inte alltid jag ger mig tillkänna :-)

Kram på dig!

2009-02-08 @ 22:05:52
Postat av: Sofi

Fast ibland ger jag mig tillkänna dubbelt så många gånger. Fast inte med dubbla budskap, utan med identiska!

Jag blir galen på den här kommentarsfunktionen som gör lite som den vil...

2009-02-09 @ 08:00:11
Postat av: Petra

haha ja men då ser det iallafall ut som att många kommenterar min blogg :P

2009-02-09 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0