Då var det jobb igen då

Lördagen blev lugn och skön. Åt tacos och drack ett glas vin hos Terje. Jo och Randi kom dit och åt med oss oxå. Sen åkte vi iväg till Marius på fest. Jag kände mig inte på humör  att festa så jag satt och umgicks lite och sen åkte jag hem. Somnade ganska omgående.
Sov lääänge på söndag, och sen tog jag en promenad. Låg i soffan hos Terje ett tag... åt tacoresterna.. sen ringe dom från jobbet. En tjej som var sjuk, så dom  hade lite kris. Massa pengar och inget annat att göra så WTF, klart jag jobbar!

Eftersom jag är typ den enda tjejen här uppe nu har jag tagit på mig att jobba dubbelt hela veckan. Pengar pengar! :)

Bjuder på nån bild från bowlingen :)





OBS jag är INTE så full som jag ser ut! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0