Fredag den 13

En helt ofarlig dag för mig..  kan inte komma på nått dåligt som hänt mig en sån här dag.
Jag fick min  första lön idag så jag har varit och inhandlat allt sånt där roligt..  Borste till bilen, strumpor till jobbet, mascara eftersom min är slut, skor eftersom dom andra kollapsat helt. Fört över pengar till svenska kontot för att betala räkningar. Jaa ni vet. Sånt där roligt. Men lite skönt är det ändå när man ser summan. :D  Längtar redan till nästa lön!

Har varit ledig idag med..  Varit på slakteriet å ätit lunch.. spanat lite :P
Tvättat, städat, kopplat in internet.

Imorron är det alla hjärtans dag...
Grattis till er. Eller nått :P

Nu sitter jag och äter digestive och brieost. SHIT va gott det är!!   :)
Puss på er!


de nya fina skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0