I did it!

Torsdag var en hemsk dag..  Slutprov på kursen. Började  få lite panik på morgonen.. tänk om jag inte skulle klara det??!!!  Då skulle jag ju inte ha nått jobb längre. Borde jag ha pluggat lite till istället för att se det där avsnittet av Gossip Girl?
Det var nästan som när man skulle skriva upp för körkortet. Ett "livsavgörande" prov.
Men men. Även det här provet gick vägen. 92 av 100 poäng och jag satt och var irriterad på mig själv över dom 8 poängen jag haft fel. Samtidigt som jag var grymt lättad att jag klarade det. En efter en fick tillbaka sina prov och ingen fick bättre än mig. Så sen var jag nöjd igen :)

Efter en väldigt turbulent flygresa var jag hemma i Förde igen och Niel hämtade upp mig på flygplatsen, så åkte vi hem för att se mitt nya hus!
Huset är jättebra! Kommer trivas bra här!

Första dag på jobb igår och jag fick slänga mig in i det direkt! Stå i försteposition och hälsa folk välkomna och se till att dom tömmer fickor, tar av sig skor osv. :)  Nästan alla var snälla!

Ikväll ska Malin på fest, men jag ska ta det lugnt med en film och kinamat. Fira på mitt eget sätt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippii!!! Duktiga du :-)

Nu vill jag se bilder på huset, och på dig i uniform :-) kram //Cissi

2009-01-26 @ 23:26:17
Postat av: Anonym

Av ngn konstig anledning kunde jag inte kommenetar på det nya inlägget... Verkade ju som en JÄTTEbra film om man somnar ;-) Men det kanske oxå har ngt med de långa arbetsdagarna att göra. Jobbar du alltid 14h/pass?? Jag har min dryga helg just nu, blir typ bara jobba/sova/äta/jobba. Jobbade 21-07.30 i fredagsnatt, sov till 16. Jobb 19.30-07.30 nu lördagnatt, och imorn likadant, eller idag blir det väl eftersom klockan är 06.04. Snart dags för sängen!! :-) can´t wait. /cissi

2009-02-01 @ 06:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0