Långa dagar och lyxiga kvällar

10 timmars kursdag idag.. Det är väldigt tungt  att fokusera i 10 timmar. Speciellt när lunchen består av mackor. Men jag tog mig igenom dagen.. Och har lärt mig massa nyttigt! Vi har varit på Bergens flygplats Flesland (ja visst låter det lite snuskigt?) och haft massa praktiska övningar. Lärt mig scanna bagage och sånt. Krävs ju MASSVIS med träning sen. Man måste kunna identifiera ALLT i ett handbagage tex.

Trötta i huvudet kom vi hem till hotellet. Det är 2 andra på kursen som inte är ifrån Bergen. Så gick vi ner till restaurangen och åt oxfile och potatisgratäng. Mmmm :)
Efter det ett skumbad och min bok som jag fick i julklapp. Helt avslappnad och nöjd. Redo för en ny 10 timmarsdag :P

Malin har flyttat in i vårt hus som vi ska bo i och ringde för en guidad tur för mig som inte får va där och se än. Verkar jättebra!
Huset är ganska litet och gammalt. Gamla möbler och så, men vi får köpa eget och sätta dit om vi skulle vilja.
Börja planera in en semester i Förde nu folkens!
Mi casa zu casa eller va det nu heter :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, det lät ju livsfarligt. Men har bara fått utslag på ett ställe, mell tuttarna, å de beror på min sportbh, tror jag..:/

Men de är bra att du tipsar=)

2009-01-13 @ 20:47:30
Postat av: Malin

Jag kommer på besök!!!! Vad roligt!

2009-01-13 @ 20:48:48
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Cissie

Vad spännande det låter. Jag skulle oxå vilja jobba på flygplats :-)

Har ni hittat boende i Förde?? det är ju kanon.

kram

2009-01-18 @ 17:03:07
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Petra

Japp det är 15 minuters gångväg från Förde centrum :)

Dom söker en till tjej på flygplatsen nu så det är bara att söka! ;)

2009-01-18 @ 17:05:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0