man får ligga i sängen en hel dag..

Jag är sjuk och det är synd om mig. Eller ja. Lite sjuk är jag. Svullen som tusan i halsen och ont i huvudet. Även lite småsnorig. Låter det inte som att ja måste ligga i sängen hela dagen?

Igår var jag i Byn som dom säger här. Nu kan man ju lätt tro att det är Edsbyn jag pratar om men så miserabelt ska vi inte ha det ;)  
Nej det är Bergen centrum. Det jag har sett hittills gillar jag starkt! Fint i centrum och fin bussresa med en fin hamn och så. Var dock lite för mörkt för att se så mycket. Jag och ett gäng från kursen var på Peppes och åt pizza och drack en öl :)  Väldigt trevligt!

Snart börjar hockeyn igen.. Bäst att man lyssnar så dom börjar vinna igen. Har varit så mycket nu så jag har missat massa matcher. Ska skärpa mig!

Inflyttningsfest lördag den 31/1!  Be there!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0