Säg det med en sång

Samtal igår:

"Vad gör du nu för tiiiiden, varför hör du aldrig av dig"

"Sol vind och vatten"

"Du ska veeeta att jag saknar dig"

Undra hur länge man skulle kunna hålla på :)


Michael Jackson är död. Vet inte om det bryr mig så mycket faktiskt.. Det är inte så att det kommit så mycket nytt av honom på senaste åren ändå.
Nått som är sjukt var att mina första tankar var: Stackars Terfa. hahaha. Ni som vet vem Terfa är tycker nog att det är lika roligt som jag. Hon gick i min klass på högstadiet. Jag hatade henne. Hon påstod att hon och Michael brevväxlade.
Jag blev till och med utslängd från en lektion och kallad till rektorn för att jag börjat bråka med henne en gång.
Men. Stackars henne.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja henne är det verkligen synd om nu. Haha hade glömt henne men nu har ju du påmint mig tack.

2009-06-26 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0