Snart kommer solen!

Det är sagt att sommaren kommer till Förde på tisdag. Det ska bli skönt! :)

Nu är min period på 12 dagar i rad med jobb över. Det har gått sjukt fort tycker jag. Så fort att jag sa ja till att jobba extra imorron på min första lediga dag. Så nu är min nästa lediga dag på lördag. Vad trevligt det ska bli :)

Inte så mycket att blogga om som ni förstår. Efter att ha lagat och ätit en grymt god wok alldeles ensam igår så insåg jag att jag var tvungen att umgås lite. Så jag pyntade mig och gick till Hugo på fest. Väldigt trevligt måste jag säga! Synd bara att det inte  va så kul på träsket sen. Men det var nog att jag inte var i partyhumör bara för det var MASSA folk.

Den här veckan får man feriepengar, skattepengar och så startar beach VM. Känns som en bra vecka.. tycker ni inte?


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jo, det låter toppen!

Inte fy skam att få åka och kolla på VM heller. Är det någon känd brasse med månne?

2009-06-23 @ 13:25:46
Postat av: Soffling

hit har sommaren kommit vilket är galet. men peppar, peppar det börjar säkert hagla vilken dag som helst :)

2009-06-23 @ 15:02:13
URL: http://soffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0