Barnvaktande etapp 1

Jag har ju som sagt en ledig helg. Egentligen skulle jag haft ledig førra helgen, men eftersom Eivind och Hayley är i alperna och behøvde barnvakt fredag och lørdag så bytte jag helg med Karianne.  Plus att jag fått løn idag och det är lite roligare att festa när man har pengar :)

Vaknade halv 5 av den enkla anledningen att jag alltid brukar vara vaken då, eftersom jag alltid jobbar :)
Vid 5 fick jag ett sms att Karianne var sjuk, men Svein Åge var så snäll att han tog morgonpasset åt mig. Det är så att byter man så är man ansvarig själv før att jobba det passet om hon blir sjuk.
Så jag fick lite panik.. här sitter jag med två barn och har lovat att vara barnvakt till imorgon kväll.. och så måste jag jobba!
men så løste det sig att Mario kunde ta kvällspasset iallafall, så vi får väl hoppas att hon är frisk imorron!!

Japp..  så nu har jag tre underbara søtisar här. Kaya och Julia som är typ 5 år.. och så Rosy 2,5..
Vi har ritat, byggt pussel, ätit lunch.. och nu ska Rosy sova middag. Det gillar hon INTE!
Sen blir det bada!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0