Fest

Igår var det ordentlig fest iallafall. Herregud. Lite mycket blev det kanske. Har precis hämtat mig så pass att jag vågar röra mig utan att riskera att spy.
Vi var hemma hos Terje.. det gamla vanliga gänget och några nya. Det är en viss minneslucka, men jag har smsat och ringt alla jag känner. Inklusive min chef. Bra jobbat där.
En smula fylleångest idag.. JA!
När jag kom hem så var nyckeln plötsligt halv! Den andra halvan satt i låset. Har ingen aning om hur det gick till.. Men Malin fick komma tillbaka och pilla ut den och låsa upp med sin nyckel!  Plus att jag haft sönder min mobil. Suck. Så nu måste jag verkligen köpa en ny.

Bjuder på några bilder iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0