Hej hopp

Idag jobbade jag bara 05.50-10.50!!  Vet ni hur lång dagen blir då!! Jag som jobbat dubbelt några dagar den här veckan med.
Åkte hem från jobbet.. lagade mat, åt mat och sov ca 2 timmar.
Vaknade när Malin kom hem vid 14 och vid tre körde jag henne på intervju.

Eftersom jag insett att jag glömt min väska i skåpet på jobbet så åkte jag dit för att hämta den. Det är ca 2 mil till mitt jobb :)
Eftersom alla där uppe redan förstått att jag inte har nått liv utanför jobbet blev jag självklart mobbad när jag kom upp dit.

Åkte hem igen, hämtade en postavi eftersom mitt internetdosa till den norska banken kommit. Åkte på posten och hämtade den. Hämtade upp Malin och så åkte vi och solade solarium. Handlade lite.
SEN DÅ!?!??!

Sen har jag bara suttit framför dne här förbannade datorn. Räknat ut att jag fått  för lite lön. Även om jag borde va rätt nöjd eftersom det är den största lön jag nånsin haft. ;)

Fick för mig att jag skulle göra en kullerbytta på vardagsrumsgolvet nyss. Det gjorde ont!
Malin blev iallafall på lite bättre humör :)

Ah, just ja. Sen blev jag extremt sugen på en räkmacka. Så fick jag springa och leta mynt i hela lägenheten för att skrapa ihop pengar till majonäs. Ett helt projekt blev det men nu är räkisarna i magen!

Ja.. ni ser ju. UTTRÅKAD eller vad!?
Det värsta är att nu har jag ledigt till TISDAG!  Eller ja. Dom kommer säkert ringa in mig på måndag.. men ändå. Första helgen på 7 veckor som jag är leeeedig! :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Men stackars stackars dig! :-P

2009-03-12 @ 21:43:36
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst känns det konstigt när man helt plötsligt inte har jobb!!?? Mkt skumt det där. Och när man inte har ngt att göra så känns det som man lika gärna kunde ha jobbat! ;-) Kram på dig Försök njuta liite av ledigheten, kroppen behöver det! //Cissi

2009-03-13 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0