Helgen kom och den gick

och jag överlevde. :)
Lördagens fest blev sådär. Eller. Inte alls bra faktiskt. Den slutade i tårar (inte från mig dock) och där stod jag och hade tappat all festlust. Söndagen gick så långsamt en söndag bara kan göra. Men den slutade iallafall med en jättegod middag hos Eivind som tack för hjälpen. Väldigt trevligt!

Hm. Igår när jag skulle sova insåg jag att jag hade massa roligt att skriva på bloggen. Men var för trött för att göra det. Nu kommer jag inte på en enda sak. Man borde verkligen ha ett block vid sängen!

JO! En rolig sak. Vi kanske får en ny sambo i maj!! David håller på letar jobb och flyttar in i vårt kollektiv. Han är så välkommen så. Får väl se om Sofia kommer då oxå eller om hon fastnat i Åre.  :)

jaja..  nu har jag visat att jag lever iallafall.

Förresten! Jag är ledig nästa helg med.. så jag gör ett nytt försök på fest då! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som skrivit på min blogg?

isf:

Vaaaaa!!! Nej det hörde inte jag!! eller så fattade jag inte vad ni pratade om:)

Men varför i friden sa han nej?!

2009-03-20 @ 19:22:44
Postat av: Carin

Det ovan var från mig:)

2009-03-20 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0