Inte mycket att skriva

Helgen kom och gick. Inget speciellt hände. Jag jobbade lördag till kl 13... så åkte jag och tränade med Neil. Kom hem och sov middag en stund. Lyssnade på hockeyn och donade lite. Såg nån film. Har sett många bra filmer senaste veckan!
The curious case of Benjamin Button
Son of Rambow
Australia
Slumdog Millionaire

och så såg jag en mindre bra film igår. The Wrestler. Ganska meningslös film. Fick ont i hela mig och blundade halva filmen.

Måndag jobba tidigt, gymma och sen hem och sova middag och äta mat. Malin är hemma så det blev en del sitta å prata. :) Det behövs.  Ah just ja. Vi var hundvakt till monstret oxå. Den drygaste hunden som finns. Tog en liten promenad med honom och fick extra träning i ena armen.
Idag är det tisdag och jag vaknade tidigt fast jag inte börjar förrän 15 idag. Så jag började städa! :)  Är klar med badrummet och köket nu så när Malin vaknar ska jag dammsuga och torka golv! :)

Det är fint väder idag! Gäller att ta vara på soltimmarna!

Och hörrni alla mina bloggvänner. Det är dax att börja skriva igen! Jag blir så ledsen när jag går in å ser att det inte är nått nytt hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0