Måndag

Helgen har gått, utan att det hänt nått särskilt. Jag har jobbat och tagit det lugnt. Det behövdes efter förra helgens bravader. ångesten har inte lagt sig än kan jag säga.
Sov otroligt dåligt på natten till lördag, och började 05.50 på lördags morgon. Det var en tung dag kan  jag säga. Men sov nån timme när jag kom hem, sen kom Malin och  väckte mig för att vi skulle hinna åka och träna lite beach innan hon åkte.

Malin har åkt till Frankrike en vecka med sin pojke, så jag är ensam i huset!
Än så länge går det bra iaf.
Är väl bara att passa på eftersom vi får tillökning i familjen snart! I Maj blir det slut på att springa runt naken. :D

Måste bara berätta oxå att idag hade jag sån ångest för att träna.. men så tog jag mig dit ändå. Å så fick jag kämpa för att bli klar med varje övning. Inte fysiskt, men psykiskt!! Fy fan va tungt det var!
MEN jag gjorde det. Å nu är jag stolt över mig själv. Skriver det här så jag kan bli ännu mera stolt. :)




Kommentarer
Postat av: Eken

Ähh! du kan väl springa omkring naken ändå ;-) hehe

2009-03-30 @ 20:38:08
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Petra

haha.. njaaa. Men som tur är får man ju springa runt i bikini när det är sommar! :)

2009-03-30 @ 20:47:56
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0