Familjeweekend so far

0900 på fredagsmorgon hämtade jag två trötta familjemedlemmar på "min" flygplats. Mamma och Päris är på besök! :)
Åkte hem.. och så slappade vi i soffan ett tag.
Efter det har det varit full fart!
Båttur på fjorden med Terje


Tur till vattenfallet och sen Eivind för att se på lammen


Hos Eivind fanns inga får.. så vi åkte runt och letade överallt. Alla får var borta!! Så lagade vi middag och drack lite vin istället. Sen var det dax för Pikant. Riktigt trevligt och lyckat!


Lördag upp ganska tidigt, och äta frukost på balkongen i strålande solsken!


Sen var det dax för den stora promenaden till Hafstadfjellet. Det har inte jag varit upp på nån gång heller!
Så här ser det ut på håll.. högt va!? Upp till MASTEN skulle vi!

Från början var vi ganska pigga....


Men så kom stigningen och vi blev tröttare och tröttare :)



Men det var helt klart värt det!! Utsikten var helt fantastisk!


Fortsättning följer..  helgen är inte över än! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TJA! kul med bilder, verkar hur vackert som helst! men jag har forfragan pa inredning i huset med, eller ja inredning som inredning, men se hur det ser ut inne i huset iaf kort sagt:) sa nar du skriver: slappade i soffan... ja da kan man visualisera det ocksa! klart slut, puss hej

2009-05-31 @ 16:40:28
Postat av: Mirre

Shit vad fint...precis i Mirres smak! =)

2009-06-01 @ 13:32:14
Postat av: Cissi

Vad fint det är :-)

kram

2009-06-01 @ 22:43:49
Postat av: Anna

Fy så tjusigt. Trots att jag höjdrädd skulle jag kunna tänka mig att klättra upp där bara för att få njuta av utsikten. Hoppas allt är bra förresten! :) Må så gott!

2009-06-03 @ 13:33:33
URL: http://annacahlander.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha! Givet att jag tar hand om Nordostligisterna, någon måste ju ta hand om det ;-) Har du några planer på att komma hem eller ska du bosätta dig i grannlandet för gott? Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2009-06-04 @ 23:06:53
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vilken fin tur! Finns så många underbara platser i Norge ju.. Vad kul att du kommenterar så ofta i min blogg förresten!! =) Fortsätt med det! ;)

2009-06-09 @ 18:01:50
URL: http://systertaki.blogg.se/
Postat av: Sofi

Huälemala?

Länge sen det kom nåt nytt - du är väl inte sjuk?



Apropå Gävlemål kan jag tipsa om en film på Youtube, sök efter Gävlemål - the movie

2009-06-14 @ 19:11:03
Postat av: Carin

Åh vilken underbar natur!!!! :)

2009-06-15 @ 14:07:40
URL: http://carint.blogg.se/
Postat av: Carin

Åh vilken härlig natur :)

2009-06-15 @ 14:14:16
URL: http://carint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0