Fullt upp framöver

Det är mycket att se fram emot nu!!

Nästa lördag (16 maj) ska vi på grillfest hos Harald. Det är så man EGENTLIGEN firar 17 maj tydligen. Man super som tusan dagen innan. Det där med tåget och så är bara för familjer. :P  Fast jag och Malin vill ju se det med, eftersom det är vår första norska nationaldag här.

Måndag (18 maj) Kommer David på kvällen. Ska bli spännande att få en karl i huset. :)  Så blir det till att visa honom runt stora staden på tisdag. Fixa med skattekort, bankkonto och allt sånt där kul.

Helgen efter (23 maj) tror jag att jag ska åka till Trondheim och spela beachturnering, om jag hittar nån att spela med :)

Helgen efter det (29-31 maj)
kommer mamma och syster på besök. Fredag-söndag. Ska bli kul att visa dom hur jag bor. Har ju ändå varit här 1,5 år nu så det börjar bli dax :)

Nästa helg, Helgen (6-7 juni) är det sveriges nationaldag och vi ska troligen ha grillfest med Sverigetema här hos oss. Plus att det är sommarfesten här i Førde då.. Ska vara årets händelse här om jag fattat det rätt. Ida Marie ska spela. Bandet där en gammal skolkompis till mig spelar. Ska bli kul att se honom nu när han blivit kändis :)

Helgen efter det (13 juni) ska vi ha flygplatsfest. Bowla, äta pizza och dricka massa öl :) Alla som jobbar på flygplatsen.

SEN ÄR DET MIDSOMMAR och jag ska vara hemma en vecka! Då har Eken fått bebis och jag längtar som bara den till att få se den lilla krabaten!

Är det undra på att man älskar sommaren!? Det händer ju alltid nått!!!

To be continued... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0