Nära döden upplevelse

Var och hämtade Ingelin i vassenden nyss..  Det är mörkt och regnar.. så kom vi där i bra fart och så dyker en stor hjort upp mitt framför oss. Bromsar och inser att jag inte kommer hinna stoppa innan hjorten..så jag försöker se vilket håll den ser ut och springa åt, och väljer en sida. Som tur är väljer jag rätt och vi passerar en en liten bit vid sidan om hjorten.

När vi fått tillbaka pulsen på normalt tittar jag i backspegeln och ser att jag har en lastbil bakom mig. Som tur är låg den en bra bit bakom.. men tänk om jag kört in i hjorten.. aldrig att lastbilen hunnit stanna då. Usch!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch och fy! ta det lugnt på vägarna

kram //Cissi

2009-05-08 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0