stackars mig

Jag är sjuuuuk. Och ska jobba dubbelt måndag och tisdag. Stackars stackars mig. :)

Helgen har varit bra..  Lördagen blev det grillfest nere vid älven. Jättetrevligt, även om det var lite kallt. Det var länge sen jag skrattade så mycket iaf. :)  Sen blev det träsket..  och jag upptäckte att jag knäckt mitt visakort i tre delar. Jag fattar inte hur jag lyckas förstöra allt när jag druckit!

Söndagen låg jag i sängen och var helt död hela dagen. David fixade i trädgården och Malin jobbade.

Jag känner en liten antydan till att spåtanten kommer få rätt...  Hoppas hoppas :P
Förväntansfull nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom tebax när du lyckats supa bort/ha sönder/ låta en automat ta kortet mm 5 ggr på 1 ÅR bara!! :-P

2009-05-25 @ 17:52:46
Postat av: Eken

det va jag som skrev det hrä ovanför.

2009-05-25 @ 17:53:23
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej!

Jag har en grej jag skulle vilja diskutera med dig. Kan du inte skicka mig ett mejl så jag får en aktuell mejladress.

Tack och krya på dig!

2009-05-25 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0