Fixardag

Fick en energikick så efter jobb åkte jag runt och kryssade av massa på min "Att göra-lista"
Var till securitas, till polisen och till banken.
Sen har jag betalat räkningar, kollat upp hur jag ska göra när jag skrotar bilen, Anmält mig som blodgivare, sovit, handlat och lagat pannkakor med hjortronsylt och glass.

Vi har till och med sett ett avsnitt av House..och klockan är bara SJU!
Vad ska man göra? Har egentligen vilodag från träning.. men kanske ska åka dit och springa lite ändå..


En fråga förresten. Jag känner att jag skulle vilja börja träna barn igen. Frågan är bara vilken idrott? Simning eller Volleyboll? Jag känner saknar båda.. Har väl tränat simning längst..och tror att jag är ganska bra på det. Men så har jag varit i volleybollvärlden senaste åren, och skulle få röra på mig lite själv med om jag tar volleyboll.
Svårt.. vad tycker ni?

vs


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker volleyboll såklart!:)

2009-11-20 @ 07:45:49
URL: http://hannupannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0