Musen Kalle vs Petra 1-0

När jag i godan ro skulle sätta i soppåsen i sophinken så kom det plösligt en MUS upp ur den. Fyyy fan. Jag skrek och skrek. Visste inte att jag var så rädd för dom. :)
Visste inte vad jag skulle göra.. men Moa skrek ifrån vardagsrummet att jag skulle stänga dörren iaf så han inte skulle komma ut. Slängde igen den, men så studsade den upp. Skrek ännu mer och slängde igen den igen. Så skrek Moa att jag skulle sätta för nått så jag slängde dit stolen med!
Ganska komiskt, eftersom musen knappast kan öppna dörrar. :)



Han hade ju sprungit ner vid röret igen så klart..  Men nu har vi döpt honom till Kalle.. och jakten har bara börjat! Imorron ska det handlas musfälla! :)

Kommentarer
Postat av: Soffling

Ahahahaha åh att jag missade det! Priceless!

2009-11-21 @ 12:08:40
URL: http://soffling.blogg.se/
Postat av: Emma L

inte ska ni döda lilla kalle, han är säkert snäll, köp en bur istället =)

2009-11-21 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0