Bilköp?

Igår var jag och tittade på bil. En porsche! :) Eller så åkte jag porschen dit och tittade på en Mitshubishi Lancer. Ja så var det nog. :)  Gillade båda! :) Men jag tror att Lancern är mer i min prisklass!

Känner mig väldigt uppåt och glad nu för tiden! Tror att det är mina underbara sambos förtjänst! Alltid sällskap och små överraskningar. Den här veckan har Sofia bakat blåbärspaj och Emma kärleksmums!

Börjar bli lite rädd för ensamheten igen..  bara en vecka kvar till Sofia åker hem.. sen blir Moa och Emma där en vecka till.. FÖRHOPPNINGSVIS längre!


Kommentarer
Postat av: Emma L

kul att vi gör dig på bra humör petra =) vi har det sååååå mysigt här hemma i vårt lilla hus <3

klart mina kära smabos ska ha kärleksmums, kommer nog en ny överraskning inom snar framtid!!!

2009-10-22 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0