Bra helg

Haft en riktigt bra ledig helg. Hunnit med massa känns det som!

Den årliga ullfesten hos Eivind blev riktigt bra! :) Massa folk och nästan alla stannade hela natten. Synd bara att jag ska vakna så tidigt varje gång jag varit ut. Vaknade halv 8 och fylleångesten gjorde att jag inte kunde sova nå mer på hela dagen. :P

Sov iallafall 11 timmar inatt..så nu är jag utvilad igen! Solen skiner ute och jag har lust att gå ut och hitta på nått. Synd bara att ingen annan är ledig på måndagar.

Nu blir det en vecka med mycket jobb, och i helgen får vi besök av Falkenberg som ska spela nordiska cupen eller nå sånt. Kul att se ett svenskt lag.. svårt att veta vem man ska heja på bara ;)
Ska även testa att äta fårhuvud på lördag. Spännande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0