efter regn..

kommer solsken!

På onsdag fick jag plötsligt reda på att jag ska gå på kurs v 45. Vilket innebar att jag va tvungen att boka om min hembiljett till en dag tidigare.. plus att det kostade massa pengar. Plus att vi bytt massa helger hit och dit, så då skulle jag plötsligt jobba denna helgen med! Som jag absolut inte gått med på att jobba. Jag var ganska knäckt!

Nu har jag löst det så att jag ska jobba nästa helg. Blir ingen hemresa och inget dop. Tråkigt men det blev den bästa lösningen. Hemresan får bli en annan helg. Även om det inte blir med bilen. Fick tillbaka den från verkstaden igår och han sa att han tyckte att jag inte ska köra den mer. STACKARS FIESTAN! :(
Jäkligt tur att jag hittat en ny bil... och att jag lämnade in den på verkstaden och inte bara körde. Men men. Känns ändå trist.

Det bra är att nu blev jag ledig den här helgen! Firade med att gå på Peppes och äta pizzabuffé med Sofia och Geir igår. Sen hem till Geir och dricka några öl och iväg på pikant. Var även till Träsket och Förde Hotell, men herregud. 100 kr inträde på båda platserna..så vi gick aldrig in. 100 kr på en fredag när det inte är nått särskilt ens!?

Kom hem tidigt iaf och fick se Greys anatomy och Private practice. :) Det enda som saknades var lite choklad. :P

Är det nån som missat Melissa Horn? Svensk mysmusik. Lyssna! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

"Det blir aldrig som man tänkt sig".

Jag ska oxå gå kurs vecka 45 :-) I Söderhamn faktiskt, så inget flott hotell för mig inte... Vad ska du gå för kurs??

2009-10-24 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0