smörgåsar till frukost, lunch och middag?

Då var Fiestan på verkstad och jag fick gå hem. Hoppas dom är snäll mot honom. Och mot min plånbok!

Skrev nyss på papper om att bli norsk medborgare. Känns jättekonstigt! Plus att jag bestämde mig för bilen idag. Så nu är jag ägare till en norskregistrerad bil nästa vecka! Nu saknas det bara att jag börjar äta skiver (dom uttalar det "scheve") till frukost, lunch och middag! :P

Nu är det dax att sova middag. Ja man får det när man börjar 05.15! :)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jasså, du har gått och blitt norrbagge! Kommer du aldrig mer hem nu ?? :-(

Kul att du trivs iaf :-)

kram på dig

2009-10-23 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0