Can't keep it in

can't keep it in, I gotta let it out.
Gotta show the world, the worlds gotta see


Känns som att jag har massa hormoner som kryper i kroppen nu för tiden. Skulle bara vilja ställa mig och skrika. Fast av glädje. Eller inte. Jag vet inte. Vet ingenting! :)

Annars då.. har inte så mycket att rapportera.

Har testat elbehandling hos naprapaten. Det va läskigt men kittlades mest. :)

Var på fest hos Martin i lördags och spelade ett nytt drickspel som hette Mexicana eller nått!? Ganska kul när jag, Moa, Sofia och Emma satt dagen efter och hade fortfarande inte förstått spelet! Är det konstigt att vi blev fulla?

Kände Malins bebis sparka ikväll för första gången.

Varit och sett på Fördes utbud av gym idag och konstaterat att alla har maskiner från 80talet. Starta nytt gym? :)

Bjuder på några bilder från festen innan det är dax att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0