dålig på att uppdatera

Jag behövde bara gå till gymmet och kolla priser så blev jag sjuk! :) Det är så typiskt!

Var på jobb på onsdag och kände att jag började känna mig dålig. Blev sämre och sämre och satt till slut inomhus med vinterjacka.. Men så tog jag en värktablett för att klara av resten av jobbdagen. Hem och direkt i säng.. vaknade nån timme senare av en hemsk frossa och diffusa jobbiga drömmar. Drog på mig massa kläder och hämtade ett extra täcke och försökte somna om igen. Tog nån timme men så somnade jag till slut.
Vaknade igen vid halv 6 fast jag var ledig.. och insåg att jag inte skulle kunna somna igen på ett tag. Gick upp och pratade lite med Sofia som åt frukost innan jobb. Förstod att jag hade feber och mycket riktigt..  38 grader..och fortfarande frossa. Gick tillbaka till sängen, och där spenderade jag min lediga dag.
Solen lyste utanför fönstret för första gången på evigheter. Men det gjorde bara ont i ögonen så jag stängde den ute.
Ringde till mamma så nån skulle tycka lite synd om mig! :)

Hade fortfarande 39 graders feber på kvällen så jag fick ringa jobbet och säga att jag var sjuk. Men dagen efter sjönk febern så jag iaf orkade vara vaken. Men det blev en hel dag med sängliggande på fredagen med. Åkte med tjejerna och köpte godis bara på eftermiddagen när dom kom hem :)

Lördag kändes det mycket bättre så det blev volleyboll på eftermiddagen. Förde spelade inte alls bra, och förlorade 3-0 mot Bergensarna. Så hem och slappa lite innan det kom ett gäng hit på fest. Blev massa olika dricklekar. Lärde mig en ny farlig en som jag ska ta hem till nästa gång! ;)

Idag (söndag) har varit en riktigt bra dag! Mys framför tvn med familjen och sen iväg på bowling. Sen gick jag med Geir och Jarle på bio. En norsk film som heter Upperdog. Se den! Gillar starkt!

Nu är det sängdax..  Uppladdad för en dag med dubbelvakt på jobbet.
Är lite orolig för min röst som jag tappade nån gång under dagen igår. Hoppas han vill komma tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0