Så trött!

Tröttare än tröttast på kvällarna nu. Så jag ber om ursäkt till dom som provat skriva till mig senaste dagarna och blivit dissad. Jag har helt enkelt inte orkat prata.
Idag tog jag mig i kragen och tränade på gymmet efter 12 timmars jobb. Shit pommes vad skönt det var. Men ryggen gör ont som tusan ändå :(

Appropå ryggen så var jag ju till Naprapat Paulen i tisdags..  det kändes riktigt bra efter. Han rättade till ett revben och så. (Ribbebein norskar, jag vet vad ni tänker!) Men det hann bara bli kväll igen så gjorde det lika ont. Känns inte som att han hittade rätt ändå. Men ska dit på måndag igen.

Nu sitter jag på min hytte i Sandane. Jobbet går bra. Saknar svenskgänget hemma i huset bara!

Så här bor jag.. Hytten + utsikten från den!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Men wow, vicken utsikt!

Och för oss svenskar får du gärna förklara vad revben kan tänkas få norskar att tänka på och varför.

2009-09-18 @ 20:00:53
Postat av: Petra

Norskar verkar tro att jag säger typ "rövben" när jag säger det. :)

2009-09-19 @ 06:13:28
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0