beachsug

Fått ett grymt sug efter beachvolleyboll nu.. Tror att jag ska göra ett försök att spela lite i sommar!
:)
Får se hur det funkar med jobbet. Men skulle vara grymt kul!

Lördagen blev inte så mycket slappa som jag tänkt.. Moa drog med mig på morgonpromenad vid 8 eftersom hon skulle på jobb sen. Så åt vi frukost tillsammans och jag la mig i sängen och sov en timme till. Sen blev det tvätta och fixa lite här hemma.. och så iväg och styrketräna. Gick väldigt bra.. Gillar att träna lördagar när det inte är så många där!
Råkade bli lite stressigt till fotbollen sen.. men Ane var sen hon med. Hade sett på internet att det skulle vara sol med lite moln och 0 mm nedebörd så jag tog inget paraply. Vilken tabbe. Hann bara komma dit så började det regna. Note to self.. bor man i Förde ska man ALLTID bära med sig ett paraply! :)

Hem och äta rester av tacosen..  sen drog vi till slut till Hugo för att dricka lite vin. Var dock inte alls taggad för att vara på krogen så jag gick hem tidigt. Haha jag är så tråkig!

Idag har vi varit slitna.. (Mest Moa) :P  Jag har varit och sprungit 45 min och gått en liten promenad iaf. Sen har vi börjat städa i huset. Shit vilken tid det tar att flyttstäda. Å det är så tråkigt!!! Vi tar gärna emot hjälp från alla som sovit i det huset! ;)

SER FRAM EMOT BÄSTA VECKAN PÅ LÄNGE!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0