Lära genom att se?

Var och hälsade på Malin och Imre igår. Imre var på strålande humör och låg och försökte se så söt ut som möjligt så jag skulle ta upp honom. :) Riktig flirtgrabb det där.
Syntes att han är så nära att lära sig att vända från rygg till mage nu! Så jag försökte peppa allt jag kunde för att han skulle ta det där sista lilla steget. Men han kom till att han låg på sidan, 2 millimeter från att rulla över, så rullade han tillbaka igen. Så Moa kom med det geniala tipset att jag skulle visa honom hur man gjorde. La mig på golvet och sa Wiiiiii när jag rullade runt.

Tror att han fattade, för han sa iiiiiii och gungade fram och tillbaka sen. :)  Tror han har smygtränat på det inatt nu när han vet hur han ska göra, så idag klarar han det säkert! :P

Annars händer inte så mycket..  Min bästaste pappa och Ingela ska skicka en ny mobil till mig eftersom min är död.
Sparar in många kronor där. Iphone får vänta till jag blir rik. :)

Jobbar bara tre dagar den här veckan.. sjukt skönt! Men har redan lite ångest för vad jag ska hitta på när jag är ledig så många dagar! Tips nån?


Kommentarer
Postat av: Tilde

Hahaha jaa men jag gjorde ett litet undantag där med cidern;)

Skönt att bara jobba tre dagar, det gör jag nästa vecka haha:P

2010-04-21 @ 21:59:25
URL: http://elintildeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0