sova får man göra nästa liv

Eller iallafall nästa månad!
En hel påsk har gått, bara svischat förbi! Jag har jobbat på dagarna, och kört runt på folk på nätterna. Men jag har gjort det för att jag vill. :) Riktigt kul att vara med och se folk fulla faktiskt.

Fredag gick jag på pikant en tur nykter.. Massa folk. Kvällens plus var att jag träffade mycket roligt folk. Kvällens minus att alla tappar känsla för privat zon när dom är fulla. :) Måste man stå 5 cm ifrån när man pratar med varandra? :)

Lördag körde jag mest runt på folk. Hade bestämt att jag skulle gå ut, men ångrade mig i sista sekund. Det var inte värt att slänga 250 kr på inträde, och stå i kö en halvtimme när man är nykter. Åkte hem och såg en film istället innan det var dax att köra hem folk. Kom hem kvart i 4 tror jag.

Söndag var det jobb 9 timmar, sen kände jag att det var min tur att gå ut. :)
Satt och pratade och drack vin med Camilla innan vi gick på träsket. Bra musik, trevligt folk, och det gick faktiskt att sitta och prata med folk! Det bästa av allt.. Gratis inträde! :)

Idag ska jag försöka få tag på nån som vill hjälpa mig att köra möbler. Dvs sängarna. :) Imorron kommer Moa hem!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0