Uttråkad

Nu har jag skrivit på kontrakt och fått nycklar till lägenheten! :) Känns otroligt bra!
Funderar på att köra dit grejer redan imorron!

Var till Kaya och Rosy en sväng och spelade ett kortspel som heter krig. Ganska kul måste jag säga, å bra för alla åldrar! Sen hem och tråka framför datorn. Fick myror i baken vid halv 10 och kom på den bra idén att jag kunde gå och hämta bilen från verkstaden! En promenad på ca en halvtimme. Ringde till Hugo för att få nyckeln, och han kom med den bästaste idén! Jag skulle ta med hans hund Kali! Hon är sååå söt! Promenaden blev mycket trevligare. Kanske tar med henne imorgon med när jag ska gå tur med Jarle. :)

 

Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag och förhoppningsvis sova. Borde gå fint eftersom jag knappt sov nått natten som var! :)  Godnatt!


Kommentarer
Postat av: cissi

Åå söt vovve!! :-)

Hahah, ja men det blir små stenar på ringen. Så manborde ju kunna få på 10 iaf ;-) Sen får man väl hitta på ngt annat. :-)

2010-04-02 @ 14:18:40
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0