Åland

Det blev 3 händelserika dagar på Åland. Har hunnit med att se massa bra matcher.
Geir och Ronny vann sin första match mot de svenska juniorerna enkelt. Dom hade första matchen på centercourt kl 9 och det ÖSREGNADE ute. Jag och en man som satt och filmade var de enda som satt på läktaren. :)

Andra matchen mot Mchugh/Slack blev för tuff och dom förlorade med 21-17, 21-17.

Resten av norskarna åkte oxå ut i kvalet tyvärr.
Såg Lawrence och Kjell spela två matcher, men dom fick otroligt tuffa motståndare.. Först Rogers/Dalhausser sen Pedro och nån ny partner. Men dom spelade sjukt bra iaf! Hade 15-9 mot Todd och Phil.. bara det är ju nått man skulle berätta för barnbarnen! :)

Hannes och Steve har alltid spelat riktigt dåligt när jag har tittat.. och nu var första gången jag såg dom spela bra!
Tråkigt bara att Steve punkterade en lunga(!?) så dom fick avbryta matchen.. annars hade dom lätt vunnit!

Jag bodde på ett jättebra vandrarhem.. och andra dagen var väldigt fint väder. Så förutom att jag blivit av med VISAkortet och körkortet, plus att avgasröret på bilen lossnade men det löste jag fint :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0