Gävle

Igår var jag i Gävle en sväng och gick på sommaryran och träffade Eken med familj. Vågade inte åka nå karuseller eftersom jag va rädd att halsen skulle slitas upp igen.  Men det var kul att se barnen åka, och kolla lite på marknaden och så.

Idag har jag varit i fina Gävle hela dagen!
Gått runt på stan.. köpt en strandklänning och ett par väldigt höga skor! (i klass med dina Sofia) På rea så klart!

Sen har jag umgåtts med Maria och familj på eftermiddagen kvällen. Passat Leo medan Maria och Peter jobbat på huset. Jättemysigt! :) Han springer runt som en tok om man håller i händerna. Runt runt runt. Stoppar inte förrän man tröttnat och stoppar honom :)

Sen har Maria fått massage och jag sitter i massagestolen och vill inte kliva ur. :) Kan sitta här hela natten tror jag.

Imorron ska jag hämta bästa Geir och hans partner på Arlanda och köra till Kapellskär. Sen lunch med Cissi, snabbt besök på sjukhuset och träffa Kristin. Gillar att det är full fart!

Det är bara motgångar det här med Åland.. hotellen fullbokade och så. Men får se om det blir en liten sväng ändå. Måste ju se norskarna och svenskarna spela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0