Tillbaka till verkligheten

Då var jag tillbaka till Förde igen. Otroligt skönt att komma hem till ett nystädat hem. Sofia har varit jätteduktig! :)
Bilresan blev 14 timmar lång.. och det flimrade bra framför ögonen när jag kom hem.

Har haft det kanonbra i Sverige! Maria och Asp har varit jättesnälla som låtit mig sova där.. och jag har hunnit med att träffa nästan alla jag ville. Jag trivs verkligen i Gävle.. och när man är hemma är det klart att man får lite ångest att inte bo där längre.. Men nu känns det faktiskt riktigt bra att vara hemma i Förde igen. Få riktiga rutiner med mat och träning igen. Sova i sin egen säng!

Det är faktiskt bara en månad till jag ska till Gävle igen.. Då är det dax för Cissis bröllop! :)  Men blir en väldigt snabb tur.. Lördag-måndag bara. Men bättre än inget!

Nu ska jag slappa allt jag kan i soffan.. :)


Kommentarer
Postat av: cissi

Jippiii!! :-)

2010-08-31 @ 14:28:21
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0