Drömmer mig bort

Jag vet inte om det alla är så.. eller om det är bara jag som ständigt drömmer mig bort nån annanstans? Jag vill så gärna åka till Thailand eller nått. Utomlands..sol och värme. Men så inser jag att jag inte har råd, finns annat jag vill/måste lägga pengar på! Men att ha suttit på resesidor och nästan bokat en resa hjälper faktiskt lite. :)

Har mycket att se fram emot nu ändå.. Även om det mesta känns väldigt långt fram i tiden!

Nu närmast ska det bli RIKTIGT kul att komma hem nästa vecka! Ska köra bil hem..13 timmar, ensam. Men det kommer gå bra. Musik och telefon så blir det kanon :)

Ingen som känner att dom vill komma och hälsa på mig några dagar här i Norge? Bara att hänga på hit igen.. Måndag morgon, den 22 feb åker jag. Blir bara glad för sällskap, så ni får åka gratis dit. Å så flyga hem.
Kom kom kom! :)


Kommentarer
Postat av: Soffling

Mycket att se fram emot? som att jag kommer till forde snart maste du ju mena :) vad gullig du ar!

2010-02-12 @ 05:26:37
Postat av: Cissi

Du kan få följa med i mitt handbagage på söndag!! ;-)

puss

2010-02-12 @ 17:21:15
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: cissi

Tack, det ska jag göra! :-)

Du kanske kan vara toastmadam?! :-D våran tilltänkta har ju gått och blivit gravid - beräknad födsel i mitten av augusti.

2010-02-13 @ 23:06:12
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0