Every now and then I fall apaaaaart

Sista dagen på den här veckan med tidigvakter på jobbet. Varje morgon när klockan ringt kl 4 har jag trott att jag ska dö. Helt övertygad faktiskt. Har känt efter lite extra, är jag inte lite sjuk? Nähä. Inte ens lite. Men.. Migrän då? Näe. Inte det heller. Fan jag får väl kliva upp då! :)

Det bästa med att bara ha radio i bilen är att man aldrig vet vad det blir för musik. Kommer några pärlor lite då och då som gör en på bra humör när man kör till jobbet mitt i natten. Imorse kom Bonnie Tyler med sin otroliga stämma.
Självklart sjöng jag med för full hals, och det låter inte vackert kan jag säga!

EVERY NOW AND THEN I GET A LITTLE BIT LONELY AND YOU´RE NEVER COMING ROOOOOOUND
EVERY NOW AND THEN I GET A LITTLE BIT TIRED OF LISTENING TO THE SOUNDS OF MY TEEEEEEARS

Blev på otroligt bra humör iaf, så nu ska jag nog klara av den här dagen med. Snart är det HELG!

Tung natt för Sverige i OS.. Curlingen, damhockeyn och inte minst stafetten. Nu hoppas vi på damerna i curlingfinalen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0