Bilhelvete

Här går man å köper en ny bil... som visserligen är gammal den med.. Men 8 år nyare än Fiestan iallafall. Så är det nästan exakt samma fel på den. Rostigt bromsrör, skivor och oljeläckage i motorn. Suck!
Plus att det är dax för kamremsbyte.
Så 8000 blev sluträkningen. Jippie! Jag kan verkligen inte komma på nått roligare att göra för mina pengar!

Fick provsvaren med järnnivån idag med. Den var högre än den varit förut..så nu blir det säkert tappa ännu oftare.

Massagen var iallafall helt otroligt skön. Välbehövt! Går tydligen och spänner framsidan på halsen, så där hade jag ondare än ondast! Kan bero på att man lyfter lite på jobbet med.
Nu har jag lite ångest om jag ska träna eller inte. Man borde väl slappna av när man fått en sån skön massage..tycker ni inte? :)


Kommentarer
Postat av: Eken

Självklart ska man slappa efter en massage ;-)

Visst äre kul när man måste kasta ut en massa tusenlappar på en biljävel! Usch å bläää

2010-01-27 @ 18:47:32
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Hanna

Petra, du kan få ge lite järn till mig om du vill! För jag har knappt något alls!! :S

2010-01-27 @ 20:18:11
URL: http://hannupannu.blogg.se/
Postat av: Eva

Kjære Petra.



Vist du hadde spurt mannen min veldig snillt kunne han kanskje ha hjelpt deg, ivertfall litt billigare enn 8000. :)



2010-01-28 @ 09:38:11
Postat av: Hanna

Haha, vi kanske ska testa tankeöverföring först? Vad sägs?:)

2010-01-28 @ 21:09:42
URL: http://hannupannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0