Fastlege

Idag har jag varit på besök hos min nya Fastlege. Ja i sverige heter det väl familjeläkare.
Han var jättetrevlig och verkade bra! Fick ta blodprov för att se hur min järnnivå ligger till, och sen tog jag äntlogen tag i att fråga om mina halsmandlar. Jag kan inte sova på rygg, för så fort jag slappnar av så blir det helt tätt i halsen.
Han höll med om att dom verkade alldeles för stora och sände remiss till öron, näsa hals för att se om jag kan få ta bort dom. Ser väl inte fram emot operationen riktigt.. men ska bli riktigt skönt när den är över.

Sen ringde jag hematologen hemma och bad dom skicka över mina papper till min nya lege. Känns jättekonstigt att bryta massa band till Sverige nu.

Sen var jag en tur upp till slakteriet för fredagsgröten. :)  Malin, Imre och Malins mamma var med. Hon är här på besök en vecka, och det är klart hon måste se ullavdelningen och var Malin jobbat :)
Jag passade så klart väldigt gärna Imre.. ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej gums



Du har fått en award av mig på min sida. Kramen

2010-01-24 @ 20:24:28
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0